суботу, 11 січня 2014 р.

Чернігів, як бренд...


Наука про брендінг міст почала розвиватися зовсім недавно, а в Україну вона прийшла тільки в 2009-му році. Чернігів же брендувати свою територію почав вже в 2010-му. Багато що робилося інтуїтивно. Але сьогодні цей проект вважається одним з успішних в Україні. І що найважливіше - він не залишився лишень на папері. Розвиток туристичної сфери - дуже хороша штука з точки зору економіки. За останніми даними, туризм займає 9% всього світового ВВП. Бренд - цілий комплекс заходів зі створення та просування певного образу, враховує унікальні характеристики і особливості території. В основу бренду Чернігова лягли такі унікальні характеристики міста:
- одне з найдавніших міст Європи;
- столиця величезного князівства;
- «перехрестя світів»: шляхи зі Сходу на Захід, з Півночі на Південь;
- численні легенди, пов'язані з історичними пам'ятками (Антонієві печери, Єлецький монастир, Вал, загадкові кургани тощо);
- універсальність поняття «легенда», можливості широкого наповнення і створення окремих туристичних продуктів.

На сьогодні Чернігів відомий як один з небагатьох міст в Україні, що мають свою айдентику, успішно втілену та імплементувати в життя. Всього таких міст в Україні чотири: Львів, Одеса, Київ і Чернігів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар