вівторок, 4 лютого 2014 р.

Вадим Тітушко заявив про підтримку Євромайдану!

Вадим Тітушко заявив, що хотів би підтримати людей на Євромайдані.

Після бійки на одній зі столичних вулиць Вадим багато місяців ховався від телекамер...
 Нагадаємо: у Києві під час мітингів 18 травня 2013 року сталася сутичка між журналістами та хлопцями у спортивних костюмах.
– Після 18 травня я емоційно згас, – каже Вадим.
Про нещасливу дату Вадим згадує неохоче. Хлопець каже, що невільно став інструментом у чужій грі.
– Мене запросив товариш трохи заробити. Платили по 250 гривень, – стверджує хлопчина. 
Відомо, що відповідно до мирової угоди Вадиму два роки заборонено брати участь у політичних акціях чи мітингах…
І ось нещодавно Вадим Тітушко вирішив зробити сенсаційну заяву.
– Я би хотів поїхати та підтримати людей. Без провокацій, без нічого. Я би підтримав Євромайдан! – заявив Вадим.

Хтось щось хоче доповнити чи прокоментувати?



2 коментарі:

  1. Я думаю стоит ехать, я например его понимаю, и думаю многие поймут, если он приедет, извиниться в первую очередь со сцены, я думаю его простят

    ВідповістиВидалити
  2. Я бы хотел присутствовать на этой встрече

    ВідповістиВидалити