неділю, 29 грудня 2013 р.

Конкурс дитячого малюнка

Проведено конкурс дитячого малюнка «Мій рідний край – рідне місто моє, рідне селище моє»

stavochokЧернігівське регіональне відділення Асоціації міст України провело ІІІ регіональний конкурс дитячого малюнка «Мій рідний край – рідне місто моє, рідне селище моє».
Конкурс проводився за двома віковими категоріями.
Протягом вересня-жовтня в містах і селищах регіонального відділення проходив місцевий етап конкурсу, в ході якого юні художники за допомогою фарби, олівця, фломастера тощо намагались розповісти про Чернігово-Сіверський край, відобразивши в роботах найулюбленіші куточки, історичні, архітектурні  чи природні пам’ятки, минуле, сучасне та майбутнє свого міста чи селища.
У листопаді малюнки переможців були визначені в містах і селищах та подані на заключний (регіональний) етап конкурсу.
Розглянувши 72 малюнки з чотирнадцяти міст і селищ, журі конкурсу відзначило, що  всі представлені роботи відповідають темі конкурсу, є індивідуальними і оригінальними, виконані в різній художній техніці (акварель, гуаш, олівець, графіка, ліногравюра, пластилін тощо).
Приємно відмітити, що ІІ місце у молодшій віковій категорії зайняла учениця Корюківської школи мистецтв ім. О.С. Корнієвського Міщенко Аліна із роботою “Ставочок” (вчитель – Сухомлин Алла Павлівна).
Переможцям та призерам вручено грамоти Чернігівського РВ АМУ та цінні подарунки, а їх вчителям висловлено подяку за вагомий особистий внесок в естетичне виховання та навчання дітей.
Роботи учасників Конкурсу використані при оформленні календаря Чернігівського РВ АМУ на 2014 рік.

Немає коментарів:

Дописати коментар